Original Research
Die leerteorieë onderliggend aan inligting en kommunikasietegnologie waarvan onderwysers kennis moet dra
Suid-Afrikaanse Tydskrif vir Natuurwetenskap en Tegnologie | Vol 36, No 1 | a1478 |
DOI: https://doi.org/10.4102/satnt.v36i1.1478
| © 2017 Shirley S. Mukhari, Anna J. Hugo
| This work is licensed under CC Attribution 4.0
Submitted: 28 August 2017 | Published: 07 December 2017
Submitted: 28 August 2017 | Published: 07 December 2017
About the author(s)
Shirley S. Mukhari, Department of Language Education, Arts and Culture, University of South Africa, South AfricaAnna J. Hugo, Department of Language Education, Arts and Culture, University of South Africa, South Africa
Abstract
In hierdie artikel word die data uit ’n navorsingsprojek oor die gebruik van inligting en kommunikasietegnologie (IKT) in skole bespreek. Gebaseer op die terugvoering wat van die respondente verkry is, is die navorsers van mening dat onderwysers vertroud moet wees met die leerteorieë onderliggend aan die gebruik van IKT in die klaskamer. Behaviourisme, konstruktivisme en konnektivisme as teorieë onderliggend aan IKT word bespreek. Daar word aangedui hoe kennis van hierdie drie leerteorieë saam met die gebruik van IKT tot voordeel van onderrig en leer in die klaskamer kan strek.
Keywords
ICT; Leerteorie; onderwyser; kennis
Metrics
Total abstract views: 1826Total article views: 9649
Reader Comments
Before posting a comment, read our privacy policy.Post a comment (login required)